Saturday

Nu är lördagen snart förbi också, fy vad snabbt tiden rullar på. Idag åkte vi som sagt var ner på stan och kollade på ssk grabbarna, dem satt där och skrev autografer och sånt. Man hade möjlighet att vara med i tävlingar om en matchtröja och om match biljetter till kvalserien. Veronica vann matchtröjan, de var lite lagom pinsamt för henne att gå fram haha, alla spelarna kollade på henne och skrattade/log. (dem tränar tillsammans)
     Efter hockey yran så åt vi mat på stan, köpte godis och sen ut till skopunkten, Veronica hittade ett par, Moa ett par och jag ett par. Så det blev lyckat eftersom det är: Ta 3 betala för 2. Anne kom och hämtade oss där, sa hej då till vevve och mamma<3
     Åkte ut till Enhörna för att släppa av Moa hos hennes kompis sen åkte vi mot nykvarn där jag övningskörde. Åkte därifrån till Icamaxi i södertälje, parkerade och allting. det gick fin fint. Kan jag inte bli 18 nu? snälla, snälla, snälla (passar ju dagen till ära-Caroline af ugglas som gick vidare till final och Sarah dawn finer)
Nu har vi ätit smörgåstårta och annat smått och gott, mums.

Hoppas ni alla haft en trevlig kväll, PoK


Kommentarer
Camilla säger:

Kommer gå hem till dig och sno dina skor när alla sover ;)

Va så säker på det! hahah<3

Snygga!

2009-03-07 | 22:27:46
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Veronica säger:

Lagom pinsamt, jag trodde jag skulle dööö.... Fast det var kul :)

2009-03-07 | 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback