Robinson

Gårdagen var mycket trevlig, skolan var som sagt kort pga av temadagen. Åkte upp och hämtade Moa vid 14.00 tiden och sedan ner till stan. Gick till tidermans och hälsade på Veronica och mormor i väntan på enhörna bussen som till mig bara går en gång i timman. Det satt en massa ssk spelare där inne också.
Camilla, Moa och jag tog bussen ut sen, åkte till nykvarn nästan på en gång för att pappa skulle betala sin nya motorcykel hos Helene och sedan skulle vi handla mat.
Blev tacos och annat onyttigt. Kollade på Lets dance, och hade allmänt mysigt.:) tack bästis

Idag sov vi ut ganska länge, känner mig oerhört seg just nu, följde med Camilla till bussen förut sen när jag kom hem skulle jag fixat mig, men nej jag kommer aldrig iväg till badrummet.
Idag blir det nog något kul? Vi vet inte riktigt än, Anne kommer hem om 1 timma ungefär då får vi tjata på att åka hemifrån, förhoppningsvis så får jag köra, de borde jag få iallafall. Ikväll blir det iallafall mys framför Robinson som börjar idag, det är roligt.

Imorgon är det ishockey och hem till mamma, känner att jag behöver det nu, inte för att det har varit jobbigt att vara här utan för att jag inte har några kläder kvar haha. Bara massa smutstvätt känns det som, jaja jag klarar mig en dag, har faktiskt rena kläder också, men ni vet hur det känns när man inte vill ha på sig vissa klädesplagg.

Vill ha massa pengar nu nu nu, vill shoppa massa nya kläder till sommaren, såg ett par riktigt snygga jeans på BikBok men dem satt inte bra tyvärr :(

Ha en bra lördagskväll alla kära människor, puss

/ Angelica

Kommentarer
NINA REBECKA ARO säger:

sv; hehe okej! :D ja beiget är jätte fint! får se vilken de blir sen :)

2009-03-21 | 22:55:27
Bloggadress: http://ninaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback