Perfect life

Hejsan hoppsan, jag är jätte glad idag :D
Efter skolan så åkte vi ner till stan, jag och Camilla gick runt och kollade lite i affärer, jag köpte en söt bikini från HM. Min stora syster kom sen så vi alla gick runt lite och kollade läget av lite olika anledningar ;)
Anne kom efter hon hade slutat jobbet och hämtade oss, skjussade hem Vevve till mamma och hämtade även Moa då. Träffade älskade mamma en stund också, hon berättade att vi får lägenheten om vi vill ha den så de blir nog att flytta snart.
Efter det så körde jag till mc. donalds i moraberg vilket gick jätte bra, körde i birkakorset som jag var orolig över innan men de gick bra. Stolt hihi. Sen körde jag hem till farmor och farfar i enhörna, jag och Moa stannade kvar där några timmar, imorgon åker farmor upp till söderhamn för begravning av hennes syster majbritt :( mina fastrar ska också åka med men pappa känner inte för det pga olika skäl vilket jag kan förstå.
Väl hemma så har jag inte gjort mycket alls, kanske borde gå och städa nu, ducha också. Puss
 

Imorgon blir det lets dance med Camilla, Moa och Anne och Pappa. Självklart blir det Tacos, mums.




Kommentarer
Vevve säger:

MM, Gick runt av lite olika anledningar, haha verkligen.. Söta ni va :)



ohh, vad gott med tacos!

2009-03-20 | 11:20:34
Camilla säger:

haha bilden som jag sa att du skulle ha på msn i fredagsnatt xD ;D

2009-03-23 | 22:38:25
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback