Parlamentet

Igår fredag 13/3 så var vi som sagt var på parlamentet med klassen, eller många från klassen iallafall. Vissa valde att inte följa med, fråga mig inte varför. Det är ju super kul de som man ser på tv iallafall och det här var minst lika roligt, satt och skratta i 2 timmar. Johan glans,  André wickström,  Henrik scyhffert och Josephine Bornebusch.  Det var mycket trevligt och de skulle jag verkligen vilja gå på igen kan jag säga.

Jag, Camilla och Tina åkte tillsammans hem sen, träffade några på tåget och så hade "vi" ögongodis att kolla på ganska ofta. När vi kom till södertälje så bestämde vi oss för att dra till Icamaxi och köpa lite smått och gott så de gjorde vi, Tina Camilla följde med mig hem, vi kollade Let´s dance eller så mycket som vi hann iallafall. Satt och pratade om allt och inget och hade muuuusigt. Tack att ni kom, ni betyder <3
Ville att Sara skulle komma också men hon skulle till hölö och umgås med sin pöjk.
       Vi åkte ner till stan vid 23 för att följa med Tina ner till station, värsta bråken var det ute:0 sköj haha,
SSK vann mot Leksand, Mamma och Veronica var där, såg dem på tv faktiskt. Dem kom hem vid ca halv 3 inatt, då låg jag och Camilla och sov redan, vi var skiiiiit trötta.
Lite bilder från gårdagen




Kvällen var BÄST :D
Det var endast en grej som gjorde mig riktigt besviken, men men man lär sig en läxa för varje dag som går.



"Camilla är bäst"

Kommentarer
Camilla säger:

Angelica är bäst!<3

2009-03-19 | 09:43:34
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback