Öva öva öva

Hej hej säger jag nu med plugg huvud, har suttit och skrivit klart en inlämningsuppgift på datan och sen pluggat inför provet som vi har i samhälle imorgon, när skoldagen är slut imorgon så är det inget mer den här veckan, det känns skönt. Jag är stolt över mig själv, att jag har lyckats planerat arbetet så otroligt bra. Skolan gick bra både igår och idag. Igår så övningskörde jag med pappa, vi åkte in till stan och hämtade lite grejer som pappa köpte sen åkte vi ut och sen hämtade vi resten i stan då körde jag både in och ut, det gick kanon. Idag körde jag med Anne och Moa, det gick också bravissimoo, ge mig sommar, efter det så ge mig 18 årsdagen.

Idag efter skolan så gick jag och Tina, Ann-Charlotte till mälardalenshögskola som ligger vid campustelge, där var det öppet hus, men jag tycker dock inte att det gav något som vi inte redan visste. Efter det så gick vi tillbaka till stan, Annis hade så ont i fötterna efter en hel dag med sina söta skor med höga klackar, så vi bytte ett tag, faaan vad jobbigt det var, haha. Plus att de måste sett hur snyggt ut som helst med svart-rosa pumps med vita strumpor i haha ja ni fattar själva. Men vad gör man inte gör för dem bästa?

Nu ska jag gå och mysa med min sjukling,
jag och cami vill kolla på innebandy inatt, men de går inte =(

SSK spelar idag mot, just nu leder växsjö med 2-1, fan fan fan men det vänder så klart, puss

Så här fräch var jag imorse ;)

    

Kommentarer
Camilla säger:

söti <3

2009-03-19 | 09:41:00
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback