Kortis

Kort dag i skolan, hade bara samhälle där vi skulle göra rollspel och sen hade vi prov/förhör på Lailas lektion som gick bra, hoppas jag. Det återser att se. Sen var det slut på dagen i skolan för dem flesta men jag skulle stanna till 12 iallafall hade en tid då. Så Tina var så snäll och väntade på mig medan jag segade med provet som alltid. Vi gick och åt, Lotta kom också då. Sen åkte dem och jag stannade kvar, vart kvar till 13.00, åkte upp till västergård där jag fått praktikplats på ett dagis där, dem skrev på mina papper och verkade mycket trevliga, jag ser fram emot att börja arbeta om en vecka lite drygt, komma bort från det vanliga ett tag. Åkte hem sen med mamma och Moa, hemma har jag städat och kollat på tv och ätit. Dammsög så mycket som jag hann iallafall. Mamma och Veronica åker till Leksand imorgon på borta resa, kvalserien börjar då, men jag hade gärna följt med om jag inte redan bokat upp mig på at följa med till parlamentet inspelning, men det ska bli jätte kul det med, några av oss tjejer tänker dra upp tidigare om vi hinner för att inte behöva stressa. Efter blir det hem till mig med någon/några tjejor.


Moa och jag satt och tog massa roliga bilder förut, har inte skrattat så mycket på länge väldigt LÄNGE, Moa är en av de Bästa på denna Jord som alltid får en att må bra oavsett omständigheterna. Jag ska vara glad att jag fått världens bästa syskon, jag älskar er mest ♥ och såklart mami & papi också♥

Jag säger bara en sak: Klädseln imorgon!<3


Passar på att bjussa på snyggingar - yes

Kommentarer
caroline säger:

såsöt hund ;O

2009-03-23 | 22:57:11
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/car0lineolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback