körning

Hej, dagen i skolan gick bra, roliga ämnen så de gick dagen gick snabbt. På sista lektionen *Fritidens betydelse* så fick vi veta vad vi fick på både intervju uppgiften och provet, jag fick MVG på intervjuen och MVG på provet, wiiii vad nöjd jag är. Men satsade verkligen stenhårt. Det är ett så roligt ämne måste jag säga.

Efter skolan så vart de en runda på stan med Camilla och Sara, milla inskaffade sig 2 snygga linnen. Träffade på Anne och fick pengar så att jag kunde gå till frissan och göra en viss sak haha :$
Pappa skjussade hem mig till mamma, jag har nu varit här hela kvällen, åkt en sväng till  nykvarn jag fick en tröja av älskade bästa mamma och bästa vevve.<3 Sen körde jag hem där ifrån.
Nej nu ska jag duscha innan de blir enhörna för min del, puss

Kommentarer
U säger:

<Grattis till de fina betygen.

2009-03-05 | 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback