I väntan på spegel

Godmorgon eller det är faktiskt förmiddag nu, man måste vara uppe med tuppen denna morgon. Denna dag känns som om den kommer bli bäst, om en dryg timma ska vi åka iväg till Täljehallen där Moa och sitt lag spelar final i basket. Jag ska vara med och coacha dem. Där hoppas vi på vinst i alla matcher, Dem spelar 4 men vi hinner va där och hjälpa/kolla på två matcher sen bär det av till nästa sport, Ishockey ofcourse. SSK tar emot AIK idag, det ska bli en spännande match, ssk måste bara vinna mot packet. Jag väntar mig mycket bråk också för den delen. Eftersom när ssk hade besegrat leksand och när en suporter buss kom hem ner till centralen i fredags natt vid halv 3 så rusade det fram en massa AIK:are och Hammarbyare och sprang mot bussen, dem som redan hade hunnit kliva av bussen blev totalt misshandlade av de äckliga packet. Busschaffisen låste såklart alla dörrar in till bussen men dem som redan var ute kom inte heller in igen. Allt slutade i ett sjukhus besök för ett antal människor, sjukt för fan, det är sport vi snackar om inget jävla världskrig. Ja då förstår ni säkert varför jag väntar mig bråk idag.
SSK måste vinna och det GÖR dem. puss

Melodifestivalen igår då, åh Malena Ernman vann, åh gud vad glad jag va, hon är ju bäst, vilken röst tjejen har. Hon förtjänade verkligen vinsten och jag tror att det kan funka att skicka iväg den, man måste ju prova på något nytt. Jag älskar melodifestivalen och Ja de är viktigt för mig helt enkelt!

Nu tror jag att speglarna inne i badrummet är lediga (?) 4 tjejer i ett badrum.....suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback