Great

Idag är det måndag igen då, uppe med tuppen dvs. Åkte tidigare till skolan för att rå plugga på svenska provet som vi hade idag, jag var jätte rädd att jag skulle misslyckas totalt men så blev inte fallet, det var jätte enkelt  jag skrev på varenda fråga, satt kvar längst som vanligt *tradition* Men mina kära vänner Sara och Camilla var så gulliga att dem orkade vänta. Sen hade vi bara ett rollspel på samhälle och två andra lektioner som var ganska meningslösa, men tiden måste ju fyllas med saker även om det är lärorika eller inte.
Fick iallafall sluta tidigare, kom hem till mamma,  stannar här tills imorgon, åker tidigare till skolan för att plugga ännu mera, jag känner mig jätte duktig :D ska planera mitt arbete jätte bra denna vecka för att lyckas på bästa möjliga sätt. Måste plugga på ett prov till imorgon nu.

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback