Förmiddag? Eftermiddag?

Idag är de söndag, vaknade tidigt idag, gick upp halv 9 ungefär, men har egentligen inte gjort ett skit sen dess, duschat klätt på mig, sminkat mig och packat kläder. Åker hem från pappa idag till mamma. Om 40 minuter så åker jag in till södertälje, halv 5 börjar ishockeymatchen. Anne skjussar in mig eller rättare sagt jag skjussar in mig och Anne, dvs jag ska köra in. Är skönt att öva lite varje dag så man håller igång körandet.

Imorgon börjar praktiken de ska bli både roligt/skönt men även lite läskigt. Jag hoppas att alla är trevliga och är glada att man är där och bjuder på lite gratis arbetskraft. Jaja de blir nog bra, 7 veckor borta från skolan, vilket är både bra och dåligt det också.

Nu ska jag äta lite mat, ha en fortsatt trevlig eftermiddag, för det är väl de nu? klockan är ju ändå halv 3 så jo vi säger så.  puss och kram ha de!



Oäkta Angelica



Lite mer äkta haha


Kommentarer
Moa säger:

nej då den sista e inte alls lik dig du är ju faktiskt söt.ps de ser ut som om du har rött hår som jessicas

2009-03-22 | 15:55:39
ackis säger:

Haha tack tack Moa, jaa visst gör de, ser ut som jessica precis, puss <3

2009-03-22 | 19:26:18
Camilla säger:

söt!<3

2009-03-23 | 22:28:39
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback