dag 5 / kväll med Camilla

Hej, idag är det fredag, och en hel vecka har redan gått, tiden bara flyger förbi. Jag och Ann-Charlotte var med på ett möte idag, det var roligt och ganska lärorikt. Det handlade om inskolning. Jag slutade halv 4 idag också.
Efter skolan så åkte jag ner till stan och träffade Camilla, vi gick till fantastico och köpte godis sen åkte vi med mamma och köpte pizza. Mums det var gott en fredag som denna. Jag har varit duktig den här veckan, inte har jag ätit en ända godisbit faktiskt. Nu kollar vi på ishockey, ssk möter rögle borta och just nu står det 2-2 Heja ssk, vi kollar lets dance lite samtidigt, vet inte vem jag hejar på längre, både Laila och Magnus är bra.

Nu ska vi ha roligt och hitta på en massa bus haha. Imorgon blir det stan och se E.M.D <3 *ERIK*

Ps. Camilla gjorde en busig sak förut, ajabaja.

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback