Dag 4

Hemma från praktiken nu, det gick bra idag också, hade sångsamling med hela förskolan innan lunchen det var roligt att vara med på, annars hände det inte så jätte mycket, de gamla vanliga rutinerna som börjar bli rutiner även för mig. På min rast gick jag till kiosken och åt lunch med mamma, maten på förskolan är inte den bästa tyvärr eller så är det jag som är kräsen? jaa jag är nog de.
 En sak jag redan börjar få ångest för är hur jag ska klara av att lämna alla, jag kommer gråta, men som Johanna sa till mig: "Det är många veckor kvar så du behöver inte ha ångest över det än" Det är sant haha.

När jag slutade bestämde jag mig för att vara duktig så jag promenerade hem, det gjorde jag även i morse. Gick runt blombackaskolan och ner, tog ca. 30 minuter.  Nu sitter jag här mätt och belåten efter en hel portion fläskfilégryta eller vad jag ska kalla de, gott var det iallafall, Det vet jag!

Puss


/Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback