Dag 3

Hejsan hejsan alla glada där ute, hur har ni det på en lilllördag då? och inte nog med det så är det ju våffeldagen idag. På dagis så gjorde vi våfflor till barnen med sylt och glass på, och även när jag kom hem så blev det våfflor. Det gick bra att jobba idag också, det är skönt när man börjar komma in i deras rutiner och att man lär sig hur dem vill ha det.
Jag åkte buss hem idag, orkade verkligen inte gå, har fortfarande ont i magen så det får bli imorgon istället, om jag vågar dvs, det var ju nyss en tjej i västergård som blev misshandlad av 2-3 killar utan anledning så man blir ju lite skraj. Men får väl puckla på dem ordentligt isåfalla haha. ;)

På eftermiddagen så skjussade vi Moa och Vevve till teatern och jag och mamma körde ut till pappa, hälsade på honom ett tag och sen vidare till nykvarn, vid 20.00 hämtade vi syrrorna igen.
Nu sitter jag här och är helt trött, både mentalt och fysiskt. Måste nog sova snart,
Ha de så bra, Kram
Mvh/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback