stressad, lättad?

Jag vet inte vilket av dem riktigt? Hela dagen har bestått av stress. Hade tid att passa till Christina som jag ett tag trodde att jag skulle glömma bort men kom ihåg det som tur var, stress med att göra klart Anna Zaras fritidsanläggning, efter skolan var det stress med att köpa presenter till Våra mentorer, blev iallafall Ett present kort till Laila på 300 kr på Cervera och en blomma, till anders blev det en blomma, han går ju inte i pension så. haha.
Väl hemma så har jag rensat i min garderob, åkt till icamaxi med papa och syyrorna för att handla lite och innan de bjöd han oss på en glass på mc donalds. Det behövdes för att göra mig mer avslappnad.
Sedan hem till mamma igen, hon är sjuk stackarna och sover för de mesta nu.
Jag bör också sova nu, men är jag dum i huvudet så är jag.

Sista dagen imorgon iallafall, skönt skönt skönt.
Hela klassen ska spela kubb och brännboll och käka pizza :D kul.
pusspuss



Är nog bara förvirrad angelica.

Kommentarer
Camilla säger:

<3

2009-06-03 | 10:09:08
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback