Söndag

Hej allihopa, idag är det söndag och igår var det sveriges nationaldag, det firades inte så mycket mer än att det blev en sväng till gnesta på kvällskvisten med min Veronica, Vi åkte dit och åkte två karuseller och tog lite lotter, det var helt dött där, nästan inga människor bara gäng med fjortisar som var ute efter fylla. Vi ville åka hem tidigt men de visade sig att det inte gick något tåg förs 20.45 så vi gick till ett Café är vi satt och fikade och pratade och skrattade.

Fredagen blev lyckad, först så kom Sara hem till mig, vi gick till Sofies mormor, där fanns en fin student :D Vi fick smörgåstårta och fikade :) det var jätte trevligt.
Efter det blev det att dra hem till Andreas, där hade vi roligt och så, Hans kusiner kom och stannade rätt sent, vi sov över där. Fredagen blev lyckad helt enkelt. Tack alla.

Idag har det varit en pack dag, jag vaknade vid 12.00 :O shit,  men jag behövde verkligen det kände jag. Mamma min vart inte så glad när hon kom hem och såg mig ligga kvar.  Men jag var snäll och gick upp på en gång och började packa inför flytten och bära ner i källaren också. Nu är mitt rum i pricnip klart, Jag är så trött, tydligen är det fint väder men jag har inte varit ute på hela dagen.

5 DAGAR KVAR TILL KRETA ♥



Min blåbärspaj och Veronicas morotskaka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback