Snart på väg ut ur landet

Hej hej alla söta, oj jag ligger verkligen efter i bloggandet men det har vart så mycket dem senaste dagarna. Men jag lever iallafall, och jag mår verkligen bra.
Har varit hos pappa i veckan, vi var hos farmor och farfar igår på lunch, dem ville träffa oss innan vi åker. Därifrån tog jag bussen in till stan, åkte hem till Andreas och var med honom, Sara och rikard. Egentligen skulle jag åkt hem på kvällen men efter lite tjat "kom igen, sista natten med gänget" så stannade jag och sov över, eller sov kan man inte säga för det gjorde jag knappt, kollade på film och sen hade jag jätte svårt att sova, det blir alltid så när man är tvungen att sova för att orka då kan man inte sova, varmt och trångt vare iallafall haha :)
Somnade kanske på morgonen ett litet tag, blev väckt av Andreas 06.30 då var det upp och hoppas, äta frukost och dra ner till stan, Andreas skulle till Tandis och jag hem tidigt för att packa, Sara och Rikard fick sova vidare, orättvist hihi.

Hemma var jag inte särskilt länge, sen jag, vevve, mamma, mormor ner till stan, köpte de sista nödvändiga sakerna, köpte ett fint nagellack. Jag var hos tandläkaren också, det gick bra, sen åt jag och Veronica på Mimos, Pasta Carbonara med Ketchup såklart :D mums.

Hemma har jag gjort allt, tömt massa kameror, pratat med Camilla. Fått massa låtar av folk som jag kan lyssna på, på flyget.


Snart blir det att åka ut till pappa för att lämna Bebis som ska vara där denna vecka, han kommer säkert sakna oss.
Men jag kommer sakna pappa, kommer säkert gråta när jag ska säga hej då :´( det är jätte jobbigt.
Älskar min pappa <33333

Jag måste också berätta att jag hade fått ett mail av Anna-lena, hon mailade angående resultatet på engelska nationella proven, och med stor förvåning stod de:
" Grattis Angelica, du har nu klarat Engelska A kursen"
YEAS, Det var DAGENS BÄSTA :D:D:D:D:D:D Jag är så glad, jag slipper de i trean, yehuuuuuuu.


Puss och kram från Angelica


Haha min bebis <3


Kommentarer
Camilla säger:

KOMMER SAKNA DIG BÄSTAVÄN!<3

Hoppas du får det skönt på Kreta.



Love you<3

2009-06-11 | 19:22:27
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback