Servering + student

Idag är det igelstavikens studentdag, där med så var jag, Camilla och Kima i skolan och hjälpte till att servera treorna på deras student lunch, det var väldigt roligt och jag blev väldigt sugen på att ta studenten ända frams till att rektorn höll ett tal om framtiden som gjorde mig rädd, och som även Andreas sa till mig: " Somna full och glad och vakna som arbetslös"
Jag och Camilla och Kima och alla andra servitriser var stiliga, det kommer lite bilder nu.
När vi var klara fick vi en biobiljett av Gunilla i luckan som tack för hjälpen. :)

Efter allt så åkte jag upp till torekällberget, var först med Kima och Jonya men tappade bort dem ganska snabbt i all röra som var där uppe, vi skulle ju ändå inte gratta samma personer så de gjorde inget. Tillslut hittade jag Andreas och hans familj, tog ett tag bara :P Han fick en nalle, ett kort och en "medalj" Grattis till honom <3

Efter ett tag där uppe så gick jag hem i regnet, blev dyngsur, usch.

Ser fram emot morgon dagen, studentfirande för Sofie klockan 13 och sen på kvällen fira 19 årsdag för Andreas :D

Puss, här kommer pic:

 



BRA DAG <3

Kommentarer
Camilla säger:

Det var ju skit roligt att servera :D haha<3

2009-06-04 | 22:25:28
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback