090729

Idag var det segla som gällde på förmiddagen, vi åkte ut med båten och seglade ett litet tag och samtidigt sola, fika och äta. Blåste rejält så bra med vind. När vi kom hem åkte pappa och jag genast in till stan för att hämta Tina och Ann-Charlotte, dem följde med oss hem. Vi drog till Ekensberg och badade, Jag körde moppe och skjussade först Lotta så Tina fick Cykla, på hemvägen bytte dem. Vi badade länge och hoppade och tog massa kort osv. Jätte mysigt, mina grannar kom ner dit också.
När vi kom hem så grillade vi korv och bara tog de lugnt.
Dem åkte hem med 23.40 bussen. Tack för en rolig kväll<3
Jag tänkte lägga upp lite bilder imorgon, min mobil sitter på laddning nu och jag orkar inte lägga in dem.

Puss


Kommentarer
Tina säger:

Haha! Angelica du får INTE lägga upp bekinibilder på oss heller:P Men det var jättekul! Tack själv:)

2009-07-30 | 23:01:44
Bloggadress: http://www.tingus5.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback