Vilken dag det var igår!

Oj, som ni såg så hann jag inte skriva något igår för jag åkte klockan 07.40 och kom hem vid 23.30 Men vilken dag, skolan gick bra, det var slappt och helt okej, rent ut sagt roligt. Sen efter så åkte jag med till kära Vagnhärad med Lotta och Sofie eftersom vi skulle åka till råsunda och kolla när lottas lag spelade match. Hemma hos dem åt va mat och jag spelade GH haha. Halv 6 kom hennes pappa och hans tjej och hämtade oss så åkte vi upp. Jag och Sofie syndade med Chips och Kexchoklad medan Lotta och laget värmde upp. När vi sitter där inne säger Sofie:
Där är han i den gamla idol juryn. Det var Daniel Breitholtz, hur coolt var inte det på en skala? Bara jag som tycker kanske. Men han är tränare för råsunda och hejar på djurgården så det är ingen bra kille inte.
Under hela matchen satt vi ock skrek och hejade på telge, hamnade bredvid några "Damer" som hejade på råsunda. Hon skrek som en kossa och vi blev as arga på henne så det blev lite krig. Matchen var jätte bra och telge vann med 6-2, Lotta #11 gjorde två mål och blev matchens lirare. Grattis:D
När vi kom tillbaka till södertaälje hämtade pappa mig på stationen så åkte vi upp till Mc donalds och köpte lite mat för han skulle ändå vänta på Anne som slutade 11. När jag kom hem så sova alla, så jag gick också och la mig.

TACK FÖR EN JÄTTE ROLIG DAG, NI ÄR BÄST<3



Kommentarer
sofie säger:

DU är bäst och detta var roligaste dagen med dig, skrattade oavbrutet! vi måste träffas snart igen jajajaja <3<3<3

2009-01-14 | 16:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback