Twilight

 

Jag har gått och blivit förälskad. Igår kollade jag på Twilight och då blev jag kär i filmen, jag är helt seriös det är nog den bästa film jag sett i hela mitt liv.
   Filmen handlar om en Bella som flyttar ifrån sin mamma och arizona för att bo hos sina pappa i den lilla ruskiga staden forks i washington. När bella börjar skolan i forks möter hon en kille med namn Edward, hon upptäcker att han inte alls är som alla andra och blir genast nyfiken på vem han egentligen är. Han är en riktig Hero han räddar henne i farliga situationer och gör helt magiska saker som att stoppa en bil med händerna. Han vill inte vara nära henne men samtidigt vill han det. Tillslut får Bella reda på att Edward är en vampyr men då är hon redan stört förälskad i honom och inget hindrar deras kärlek tills massor med hinder kommer på vägen.  Kolla på filmen och se hur det slutar, det är en underbar film var beredd med näsdukar så du kan torka bort en tår eller två. Romantik, spänning, action, magi mm.
Du kommer inte ångra att du såg den.

Huvudrollerna spelas av: Robert Pattinson(Edward) och Kristen Stewart  (Bella)

Ett litet filmtips från mig.

Kommentarer
Veronica säger:

Den är hur bra som helst..... Men jag tror inte att det bara är själva filmen du blev kär i.... Kanske i en viss Edward oxå eller hur???? <3

2009-01-07 | 12:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback