Torsdag!

Idag när jag var på väg till bussen så körde den en bil förbi och stannade, jag vart lite smått förvånad för jag känner ju inte många här ute i enhörna men när jag kollade så var det en tant som frågade om jag skulle in till stan, Ja sa jag och jag fick åka med henne in. Vi satt och pratade massa hela bilresan in till tälje hon var jätte trevlig och hette Nina. Min dag började bra, jag blev så glad att vissa människor är så trevliga och hjälpsamma, tack till henne. Eftersom jag kom tidigare in till stan då gick jag och mötte mamma och följde med när hon skulle spela Bingo, jag spelade också och vann faktiskt lite hehe :D Sen var det dags för tandläkaren och ta avtryck det gick bra, var lite äckligt bara att ha massa lera i munnen haha. Allt mitt smink förstördes när hon kladdade med vatten på mitt foundation :P låter som en fjortis nu men det är inte kul att vara flammig.

Sen mötte jag upp Camilla, vi pratade massor och tog en buss till västergård för att kunna vara inne, sen åkte vi tillbaka till stan igen där jag och Camilla mötte upp Moa, vi gick till Nancy´s och åt/fikade. Trevligt. Vi sjöng lite sen och mötte upp Veronica, åkte hem till mamma i 5 min sen ner på stan och tog bussen hem.

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska väl kolla film. Jag kollade på Twilight igår och ska nog göra det idag igen. Isåfall har jag kollat 3 ggr på den och är fortfarande lika förälskad <3(a)
Bästa filmen någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback