tagga

Godmorgon alla läsare, hoppas ni har sovit gott.

Idag blir en soft dag, jag ligger i sängen med myskläder, och med; "Hej kom och hjälp mig" hår, jag tackade nyss Nej till att följa med mina syskon till stan och det känns inte alls bra. För jag vill umgås med dem också men idag orkade jag inte bara men Veronica blir jätte besviken och påstår att jag bara vill göra saker med mina vänner, men hallå så är det ju inte. Jag älskar mina systrar mest<3  Jag tänkte att vi tre skulle gå på Bio snart och så vill jag bjuda dem på fika innan, vi fick ju Bio presentkort i julklapp, men alla vill se olika filmer, dem vill se den där Chihuahua filmen, helst skulle jag vilja se den nya Wallander, men nu har jag bestämt mig för att se chihuahua filmen för att jag vill vara med dem. Hoppas bara att dem vill gå med mig.

Pappa slutar klockan 3 då kommer han och hämtar mig, jag ska åka med ut till enhörna och hämta mina skidsaker till imorgon. Sen åker jag hem till mamma ikväll och sover här, eftersom det är närmare och vi ska redan vara i skolan klockan 05.45. Haha det blir lite kul. Kanske får skjuss med rebecca och tove av beccizzz mamma.

Jag måste städa mitt rum nu det ser hemskt ut, blajs. Men det måste göras så blir alla nöjda och glada, det är mysigt med ett nystädat rum sen ska jag nog ta och tända alla mina Ljus :) sen mår jag bra.

Cya

Kommentarer
Anonym säger:

jag hatar att städa rummet, men det är fint när man har det gjort. jag brukar se till så att jag har nått att göra efter det så att man gör det snabbt och får det undanstökat, :P bara ett liten tips

2009-01-18 | 12:13:26
Bloggadress: http://lovaamalia.blogg.se/
Anonym säger:

ähh, vi blev inte besvikna.. Vi hade det jätte kul..

Hoppas du får det kul när du ska åka skidor, vore kul att pröva men jag e nog lite för rädd av mig..

Älskar dig puss...

2009-01-19 | 17:18:51
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/
Veronica säger:

Ähh, vi blev inte besvikna, vi hade jätte kul på stan... Hoppas du får det jätte kul när du ska åka skidor, bryt inga ben bara. Vore kul att pröva men jag är nog för rädd av mig.

Älskar dig puss.. <3<3

2009-01-19 | 17:20:59
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback