Sleep

Hej och Godnatt bloggen.
Dagen har varit bra, fick lång sovmorgon, kebabtallrik till lunch av älskade bästa mamma, sen skola. Hade två nya lektioner idag, den ena var Natur och Friluftsliv och den andra är Fritidens betydelse, både verkar sjukt roliga :D Nu slipper jag matten för gott och jag klarade mig ju. Så roligt med lite nya uppfriskande kurser. Båda handlar mycket om aktiviteter, vi ska göra mycket roliga saker tillsammans med klassen. Tex. Gå på ishockey, okej det är ju inget nytt för mig haha men de är det roligaste som finns, råkade nog skrika JA lite för högt när hon frågade om några skulle kunna tänka sig att gå på ssk matcher haha *PINSAMT* ;D Äsch alla vet att jag ÄLSKAR hockey så ;) På tal om ssk så förlorade dem =( konstigt va? suck dem måste vinna på torsdag. Det lär ju bli kvalserien nu iallafall.

nej men ätit middag hos farmor idag sen åkte vi hem, jag har kollat på andra avenyn, suttit här och spelat fia med knuff med Moa och hjälpt henne med läxa. Jag fick lite massage av Anne också i min ömma kropp haha.

nej måste sova nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback