Skärholmen

Idag var jag Anne och Veronica i skärholmen och skulle shoppa, men väl där så var det bara skit kvar. Jag blev jätte besviken på Ginatricot och Cubus dem 2 affärerna brukar vara så himla bra men idag var det så utplockat efter all jul och nyårsfirande. Dem hade inte fått in något. Så när vi åkte därifrån så hade jag inte köpt en ända sak, skönt att spara lite pengar dock haha. Vi åt där iallafall men då bjöd anne, tack. Jag åt kebebkyckling med pommes och dem andra tog natchotallrik som vanligt. :D Nu är jag hemma hos Mamma, ska sova här inatt eftersom det är ishockey om nån timma ;D <3 ssk mot linköping, krossa packet.  Inatt är det hockey, final i junior hockeyn mellan sverige och kanada så ska sitta upp till 3 kanske. trött.

Jaja vad gör man inte för ishockey?


Såhär såg jag ut idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback