Sjukling

Idag började skolan, just nu har mina vänner Samhälle men inte jag, jag ligger hemma nerbäddad i sängen och myser med bebis. Jag kunde inte sova inatt, gick upp och tog alvedon och bricanyl för att jag knappt kunde andas, slog på tv och kollade en stund, somnade kanske runt 4 imorse. Trött nu. Jag hatar att vara hemma från skolan, det är tråkigt och man missar så mycket bara på några dagar. Men vad ska jag göra? Jag vill gärna vara frisk om en vecka för då ska vi åka upp till Romme med skolan och åka skidor. Det gillar jag så snälla låt mig vara bra då.

Inatt vid halv 1 tiden så hörde jag massa brandbilar åka förbi, och imorse så berättade mamma innan hon åkte att det har brunnit på Ica maxi inatt på två ställen inne i butiken, jag tycker att det är så sjukt att folk beter som som svin i den här stan. Man skäms att bo i södertälje nu för tiden, ska det vara så? Någon dag ska jag ta mitt förnuft till fånga och lämna denna stad, men det tar emot för jag tycker inte att det är vi som sköter oss och beter sig så som människor ska göra ska behöva fly från VÅR egen stad. Dra iväg med packet istället. Ingen vill ha dem här.

Jag gillar några av kommentarerna som finns på denna länk.


http://lt.se/nyheter/1.58708

Nej nu ska jag vila vidare, skriver sen.



Kommentarer
Camilla säger:

men det är som närdet brann i garaget här, alltså jag fattar inte vad man tänker med :s

INGET liv fan :/



krya på dig<3

2009-01-12 | 15:09:02
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Tina säger:

Det brann på solariet här i Brunnsäng inatt också :/

2009-01-12 | 15:14:06
Bloggadress: http://www.tingus5.se
Angelica säger:

Till Tina: Ja jag hörde det, två ställen nästan samtidigt. Sjukligt.



Till Camilla: Ja jag läste de på din blogg och hörde de på radion förut, jag säger bara USCH till allt. Skit tälje.

Tack <3

2009-01-12 | 17:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback