Romme

Så, nu är man hemma från den underbara Romme resan, jag vet att jag tidigare skrev här i bloggen att jag inte hade så stora förväntningar om den men jag hade så fel. Detta var bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Slalom det har jag aldrig åkt tidigare i hela mitt liv men idag var det dags att pröva på det.

Imorse, så fick jag skjuss av Kallio till skolan. Där stod bussen som vi hoppade på. Bussresan upp var rolig, även fast man hade gått upp klockan 4 så kände man sig ändå pigg, eller iallafall jag, fast jag tror att många andra också var det eftersom alla ville lyssna på musik och sjöng som galningar. Eller så var vi övertrötta hela högen? Jaa kanske de haha. När vi kom upp fick vi hämta ut våra skidsaker, sen började jag i skidskolan som varade i en halv timma kanske, det var en kille i spid3 som lärde mig att åka skidor, han var as duktig och trevlig med för den delen, Anders heter han. Tack:) Direkt efter jag hade åkt i den barnbacken med Anders så drog jag upp i dem stora backarna, körde både i dem gröna och dem röda. Jag älskar skidor, I´m in love. Några vurpor blev de ju såklart men inge farligt. För att vara första gången så är jag jätte nöjd.
Jag åt mat i ca 10 min sen var jag i backen hela tiden, så pjäxorna var på hela tiden.
Och det känns nu kan jag säga, detta är inte kul haha. Mitt knä värker som att det skulle vara brytet och hela kroppen gör ont. Sicken smärta men det var det värt kan jag lova. Hoppas bara att jag ska kunna komma ur sängen imorgon.
Mamma, Vevve, Mormor och Bebis hämtade mig och rebecca när vi kom hem, bussresan tillbaks var lugnare folk var mer trötta då.

Imorgon börjar vi kvart över 1, får sovmorgon för att vi hade sån lång HÄRLIG dag idag.
Och det nya schemat har börjat gällt, och på fredag tar jag bort tandställningen, alltså hör ni vad glad jag är? Romme resan behövde jag nog, ett extra intag av lyckopiller. :D

Ha det bra alla sötnosar.

MVH/





Kommentarer
Sofie säger:

jag blir glad när du är glad! :)

2009-01-19 | 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback