Obehag

Hej, dagen har varit okej, skolan gick bra och det var faktiskt riktigt roligt idag tills sista lektionen när nått hände med mig, jag blev alldeles yr och fick hjärtat hoppade konstigt, självklart blev jag lite smårädd. Kände att varje ny känsla skapade lite ångest men det gick över sedan. Jag åkte tidigare från skolan och träffade vevve på stan och så gick vi till tandläkaren, jag fick min nattskena och hon tog massa fula bilder på mig haha. Jag fick också konstaterat att jag har hade tandställningen i 3 år och 1 månad lite drygt. Så nu var det väl äntligen dags att ta ut skiten, fast jag ska tacka alla som uppmanade mig till att faktiskt ha tandställningen, jag ångrar det inte ett dugg idag efter det resultatet jag fick om man jämför med innan.
Det var andra avenyn för en stund sen och jag sitter som förstenad framför tv varje tisdag klockan 9 när  det programmet går, 45 min håller det på men känns som 10 min, skulle kunna kolla 2 timmar i streck utan att tröttna. Det är så bra.
Fick tillbaka den där läskiga känslan som jag fick på dagen för en stund sen :S men men det går bra.

Jag längtar till fredag först  och  sen till Ishockey <3





Kommentarer
Sofie säger:

jag längtar också till fredag :D <3

2009-01-28 | 00:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback