Nice

Hejsan, nu har jag inte skrivit på ett tag men det måste göras nu enligt mig, Camilla och Sofie haha. Mina bloggnördar<3 gårdagen var skit kul, skolan gick bra fast har aldrig varit så trött i hela mitt liv, men de gick över när jag kom till Sofie och Lotta. Vi som var där var Sofie, Lotta, Sara, jag, Hannah och Björn. Vi hade skit trevligt, kollade på lets dance och spelade spel, åt och drack och pratade.Tack för en super bra kväll. Alla var glada och trevliga så lyckat vart det absolut.  Vart sent så jag sov över. Åkte in till stan 12 idag och åkte med mamma mormor och vevve och Moa till skärholmen och shoppade lite. När vi kom hem så badade jag, vilade och städade rummet lite. Kollade också på Körslaget och Hanna Hedlund vann, hon är duktig men Erik skulle ha vunnit enligt mig. Han är ju lite för söt :D haha.

Detta köpte jag idag:


Bilder från igår finns på bdb :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback