Mys

Idag åkte jag ner på stan med min syster och mormor, vi handlade mat och gick och fikade. Veronica köpte as snygga stövlar, Höga klackar. Ovanligt för henne haha not. Vi åt mat också jag och mormor tog bakad potatis med skagenröra och vevve åt nachotallrik. Till efterrätt blev vi bjudna på Bananasplitt av mommo. Tack <3 vi kom hem nyss till sjuklingarna som fortfarande inte mår bra. Jisses vad kallt det är ute :O Ta på er varmt.
Vad händer ikväll då? Jo jag ska åka till pappa, han hämtar mig och sötMoa om några timmar (?) Imorgon är det ishockey igen, SSK-LHC då tar vi tre färska poäng.

Norba, vila i frid jag tänker på dig. <3
6 månader sen idag.
 Vackra ängel hoppas du har det bra.

Idag:
   
   


Kommentarer
Veronica säger:

Jag är såå stolt över mina stövlar, även fast jag visste att alla skulle bli tokiga haha... Så klart att man måste ha höga klackar.. kram

2009-01-04 | 17:18:47
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback