Lördag

Okej, denna dag har varit både bäst och sämst på samma gång. Det började inte bra iallafall, jag fick pengar av pappa till pluskort idag eller han satte in dem på mammas konto. Då tänkte jag att jag åker ner till stan innan ishockeyn och fixar busskortet så att jag kan komma till och från ishockeyn ikväll. När jag väl var där nere så var jag helt säker på att jag kunde mammas kod som hon hade printat in i mitt huvud, men det gick tydligen inte in :S efter 3 försök så spärrades hennes kort, Yippi Angelica fan vad bäst du är. Åh dagen va förstörd där.. trodde jag iallafall. Men men nu har jag iallafall pluskort och det är det viktigaste (?) haha nej skoja bara. Men men jag och veronica kom iväg på hockeyn iallafall och hade trevligt där. Men tyvärr förlorade ssk i förlängning så 1 poäng fick vi iallafall. Petri Pakaslahti var jätte duktig idag. :)
Nu har jag kollat på Körschlagert och ska kolla hockeyn som börjar om 10 minuter.

Jag mår illa :S usch jag vill verkligen inte bli sjuk, men det går tydligen massa influenser nu.



Ha en fortsatt trevlig kväll.
Mvh/ swedbank ANGELICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback