LONG LONG TIME AGO

Nöjd sofie? Haha <3

Nu skriver jag äntligen, dem senaste dagarna har varit kanon bra. I Fredags var jag hos tandläkaren och tog bort min tandställning, weio äntligen. Jag är jätte glad och nöjd. Efter skolan så åkte jag med till vagnhärad och hade vår tradionella lets dance kväll med Lotta och Sofie, vi åt lite mums och hade roligt. Dagen efter så gick vi och kollade på match, telge mot trosa. Tyvärr var jag tvungen att gå lite tidigare för att hinna med bussen hem, men hörde att telge  vann iallafall. Bra bra. När jag kom till södertälje så gick jag upp till Annes lägenhet i mariekäll, det var skit halt ute. När jag kom fram så väntade jag på att hon tvättade färdigt. Samtidigt så fick jag ett sms av en av mina barndomsvänner att hon ska bli mamma i augusti, min gamla bästis liksom :O shit vad chockad jag blev men Grattis till henne och hoppas det går bra.
 Vi åkte ut till enhörna och åt tacos och hade myskväll med pappa, Moa och Anne.
        Idag söndag så åkte vi till strängnäs och simmade i thomasbadet, det var härligt och nyttigt för kroppen dessutom. Simmade 200 M plus lekte massa med Moa och pappa. NU är jag hemma hos mamma, imorgon är det söndag och det innebär att det är skola imorgon. Går till halv 5, undra hur det ska gå? Men det går nog bra.

Jag vill starta det där laget NU NU NU NU :D haha vi är bäst.



Kommentarer
Sofie säger:

klart jag är nöjd! :D hahaha, och ja, lets go med laget <3<3

2009-01-25 | 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback