Ishockey lördag!

Halloj, idag var det ishockey. Jag var där med Veronica Mamma och Mormor idag :)<3 Matchen var skit, skit, skit dem förlorade med 2-7. Men det är inte det värsta för dem gjorde ändå det dem kunde även fast det absolut inte var bra, utan det som var det värsta är att hemma klacken är helt dumma i huvudet, Jag hatar dem rent ut sagt. Ssk fansen ställde sig och buade mot sitt eget lag och hånade dem när de fick pucken. Hallå? hur dum i huvudet kan man vara. Och när matchen var slut och spelarna skulle tacka för att det ändå kommer folk som kollar så står nästan alla i klacken och skriker och pekar finger åt spelarna. FY FAN :@ Och detta är inte bara snorungar utan också äldre män som bör vara mogna vid det här laget men så är inte fallet. Efter matchen rusar det ner en klunga på ca 30 pers till spelaringången och vill bråka eller något sånt skit. Jag har aldrig varit så arg i hela mitt liv, jag lovar er det. Jag stod och var så förbannad så tårarna kom. JAG ÄLSKAR TÄLJE <3
Dem bjuder på nästa hemma match den 22 januari så kom allihop och visa ert stöd, och dem som skälper istället för att stöda ska inte få komma in.

Jag kommer bli sjuk, influensan är på väg in i mig känner jag. Ont i hela kroppen värker i armarna och feber är nog på väg. =( Jag vill inte bli sjuk nu när skolan börjar, vill inte komma efter redan nu.
Nu ska jag kolla film och ha myskväll med Dricka, Chips, Dipp, Grönsaker. Hoppas er kväll blir bra!


 Eftersom jag kom till pappa nyss :D

Kommentarer
Tina säger:

Verkligen en jättefin bild på er:)

2009-01-11 | 17:16:43
Bloggadress: http://www.tingus5.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback