igår

Igår skrev jag inget inlägg dels för att jag inte hade så mycket tid och för det andra så mådde jag inget vidare, och det har resulterat i att jag idag är hemma och är sjuk. Men nu tänker jag göra en liten sammanfattning av gårdagen.

Min faster Cia fyller år på onsdag, men med tanke på att hon bor i stäket (Järfälla) så blev vi i släkten bjudna upp igår. Vi som var där va: Jag, Pappa, Vevve, Moa, Anne, Farmor, Jessica+ Elina (kusiner), Faster kicki och Sen Cia Lars-åke och hans son sebbe som var där ett tag. Det var en trevlig kväll, vi blev bjudna på tacos och fika. Vid 7 tiden åkte vi hem, Pappa lämnade av oss hos mamma, för nu blir det mamma vecka. Jag kände hela dagen att jag inte mådde bra, tog tempen när jag kom hem och hade 38* feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback