Grekisk

Gårdagen var bra det var skönt att komma hem och kolla film och mysa sen, jag kollade på en svensk vampyr film men aa, den var äcklig och konstig. Inte alls otäck igentligen utan mest vidrig för man fick se detaljer och en flicka på 12 år var vampyren, hon hade blod runt munnen hela tiden så nej den var inte bra, inte alls. Den hette : Låt den rätta komma in. Inte sevärd.
 
Idag skulle jag ta 10.44 bussen från enhörna in till stan, men när jag väl kom fram till busshållsplatsen så kom aldrig bussen, den gick 11.44 istället, jag hade kollat på lördag, smart som jag är. Men jag orkade inte  gå tillbaka för det tar typ en kvart att gå till huset. Jag tänkte att jag väntar i en timma i kylan men när jag pratade med mamam i telefon tyckte hon inte att det var en bra ide så hon och mormor hämtade mig, hade redan stått ute i 1 timma så var ganska genomfrusen. Tack mamma du är bäst!<3 Vi åkte till Akropol där mamma och mormor bjöd mig på mat, grekiskmat. Mums vad gött det var, vill ha mera. Efter det så var vi inne på Görans blommor och beställde begravningsblomma till Annicas mammas begravning. (Mormors vänninas mamma) Vila i frid. Sen åkte vi till Ica maxi och handlade mat,då kom Moa och sen åkte vi hem.

Nu sitter jag ensam hemma för dem andra åkte ner till stan, moa och mormor ska på bio och se: Vi hade iallafall tur med vädret igen och mamma och vevve skulle lämna tillbaka någon bok.
Har inget planerat för ikväll blir nog att vara hemma och mysa kolla film och sjunga singstar ;) Åker ut till pappa sen fast han jobbar till 23.00 men är där med Anne och Moa.
Imorgon ska jag till tandläkaren, nu är det inte många dagar kvar tills tandställningen ryker, den 22 januari är det exakt. Jag ska träffa Camilla sen på stan och hitta på något JÄTTE kul, jag längtar ihjäl mig.

Hörs sen :)


Kommentarer
Camilla säger:

Jag längtar också <3

2009-01-07 | 17:42:45
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
molliy säger:

tack :D

2009-01-07 | 17:44:58
Bloggadress: http://molliy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback