Gott nytt år !

Nu är det 2009 gott folk. Jag hoppas att ni alla får ett bra år med mycket lycka och kärlek. 
Förra  året som tog slut för ca 56 minuter sen har varit både bra men också sämst.  Jag ser 08 som ett år jag helst glömmer, fast när jag tänker efter så har det hänt en massa bra saker också. Jag har fått nya underbara vänner, mognat en hel del, insett vad som verkligen betyder någonting här i livet.
Men sen är det ju dem där tråkiga sakerna som jag absolut inte skulle vilja hända hände. Min kära gammelmormor Alice gick bort i slutet av sommaren, jag saknar henne så mycket vi stod varandra nära. Sen gick min klasskompis bort i somras också, varför ska allt hända? Alla bortgångar av folk rev upp så många halvläkta sår och tröck ner mig helt och hållet, fick tillbaka min panikångest vågade inte gå utanför dörren och trodde att jag skulle dö varje dag, varje timme hela tiden rättutsagt, men sen fick jag hjälp då började jag se ljuset igen, med hjälp av medicin, familj och vänner mår jag såhär bra som jag gör just nu, TACK<3 Många av er anar inte hur mycket ni har hjälp mig att få styrka även fast ni inte tänker på det själva.

2009, jag har bestämt mig att detta år ska bli bäst. Jag ska fylla 18, kunna gå ut på krogen ska ta mitt körkort så snabbt som möjligt ha det roligaste året i mitt liv. Det är iallafall vad jag hoppas på och jag ska göra allt för att det ska bli sant.
Jag önskar min älskade familj och alla mina vänner lycka och glädje och att dem ska ha det bra och må bra. <3

Jag har haft en bra nyårsafton. Avslutade året med dem jag älskar mest <3 Pusspuss


Kommentarer
Camilla säger:

Fin blogg :)<3

2009-01-01 | 20:24:57
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Tina säger:

kolla gärna in min nya sida för bloggen ^^ http://www.tingus5.se Gott nytt år :)

2009-01-01 | 22:42:46
Bloggadress: http://www.tingus5.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback