Friskhet och promenader

Så nu känner jag mig extra pigg. Jag och syster Vevve tog oss en promenad till Ica maxi för en stund sen. Vi tog på oss massa kläder och sen började vi traska. Det är väldigt kallt ute, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte gillar det. Det är så skönt att gå nu, visst det är kallt men när man rör på sig så känner man inte av det så hemskt mycket, det är värre när det blåser kalla vindar än nu när det är en bitande kyla.  Vi handlade lite mat till imorgon eftersom sjuklingarna bara ligger. Så imorgon ska vi laga spaggetti och köttfärssås, mamma får såklart potatis eftersom hon är lite kräsen, nej hon har faktiskt gluten. Jordgubbsglass köpte vi också :) mumma.

Här är det jag köpte på stan idag:

Fint?

Kommentarer
Camilla säger:

fint:)

2009-01-03 | 13:02:20
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Tina säger:

Fin tröja och fina skor ^^

2009-01-03 | 18:34:15
Bloggadress: http://www.tingus5.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback