Drive

Dagen har varit både bra och dålig, fast mest bra. Skolan var jobbig, först engelska, sen grupparbetet på svenskan, plus 2 Laila lektioner. Allt gick bra men jag var trött idag. Lotta och jag satt och skrattade lite på Lailas lektion, eller hon får ju typ alltid skrattattacker som inte slutar. haha :D men det var lite roligt. Dagen har inte varit mycket mer än så. Tråkigt. Imorgon blir det en skön dag för mig, börjar 11.40 och slutar 13.00.

Strax ska jag och mamma skjussa ner Vevve och Moa till deras teater, sen ska vi övningsköra. :) weio, Jag vill ha körkort jag också. Nathalie och Nina klarade sitt idag. Grattis :) super kul.


Kommentarer
Nina säger:

hihi tack ska du ha! :D

2009-01-15 | 13:25:57
Bloggadress: http://ninaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback