Arg

Nu är jag hemma efter en jä*ligt dålig match. Okej jag som är en riktig ssk:are erkänner att denna match var den sämsta på hela säsongen och vi var inte ens värda att vinna. Det tar emot när jag skriver det men jag måste vara ärlig. Hallå liksom? var är vårt riktiga ssk. Två, två spelare som utmärkte sig, det var Linus Klasen som gjorde båda ssk:s mål och Super Finnen Petri Pakaslahti som enligt mig är det bästa köp som ssk har gjort, iallafall under denna säsong. Tränaren Jim brithén har gjort ett smart drag när han la in Petri och Linus i samma kedja, spelar så fint ihop och det är den femman som ger mest utdelning. Vissa spelare ska bytas ut och det är NU. Kudroc, Morgan, Olsson ni kanske kan spela i knattelaget som åker runt innan matchen istället? Ring och hör om dem har några lediga platser. Förlåt men dem gör liksom inge nytta i laget utan tvärt om, skälper hela gänget. Målvakten Bjurling får ett G idag men inte mycket mer, men det är klart man kan inte spela hockey med bara en målvakt.  Jaja, vinst på lördag då. (Känns som jag har sagt det förr?)

Sen måste jag bara säga att jag är så fruktansvärt arg på våran ståklack. Folk beter sig som om det vore ett dårhus vi var på. En man kan ställa sig upp och skrika och svära och hota andra i samma klack att sjunga eller hoppas osv. Jag tycker att det är så omoget, väx upp.

Blir att kolla Ishockey klockan halv 2 inatt hoppas det blir bättre. Heja sverige<3





Kommentarer
Vevve säger:

ne, det var en hemsk match.... Petri o Klasen var bra som vanligt men Kudroc är inte kass, han har nått spec.... Han skulle nog inte passa i knattelaget, stackars barn. <3<3<3

2009-01-07 | 13:01:45
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback