Vila i frid

Nu har denna fredagskväll gått också, efter skolan så gick jag och A lotta och frågade efter praktikplats men det dagiset vi var på hade redan fullt så vi knatade till bussen igen, jag åkte hem till mamma en stund tills pappa kom, jag försökte fixa internet till båda datorerna (trådlöst) men de gick inte så bra så det får vi fixa senare. Pappa kom sen och då åkte vi ut till farmor och farfar där åt vi mat. Båda fastrarna var där och Elina också. Farmors syster gick bort inatt =(
 Vila i frid Maj-britt,
nu får du slippa all smärta. <3

Hemma har jag inte gjort så mycket mer än att kollat på Lets dance, och umgåtts med Moa och Pappa.
Sitter nu och pratar med Tina och Johannes på msn men nu är de snart dags att stänga av, och nu har utröstningen på lets dance börjat igen, Ses :) puss

Kommentarer
Veronica säger:

2009-02-20 | 22:50:03
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/
Veronica säger:

Ja stackarn! Men hon har ju varit sjuk länge....

<3<3<3<3<3 Kramiz Vevve

2009-02-20 | 22:51:54
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback