Still sick

Denna dag har varit lugn men jobbig. Jag har bara velat ligga i sängen och sova men jag var tvungen att plugga som en galning, hade inte ens börjat med uppgiften som skulle lämnas in idag, så det var lite jobbigt faktiskt. Men jag satt med 38.2 graders feber och skrev i nästan 3 timmar på den. Jag hörde att man skulle lämna in den senast 17.00 men jag hann inte helt klart så jag skickade in den 20 minuter senare, jag hoppas för allt i världen att det inte gör något. För jag kämpade massor, intervjuade mormor. Mamma hjälpte mig också, är inte lätt att plugga när man bara vill sova.

Nu ska vi fika, mamma har köpt semla till mig så söt som hon är. :)
Jag vill till skolan imorgon men jag får inte om jag har feber, vill inte smitta andra heller för den delen.
 Men snart kommer pappa och hämtar mig, vevve och Moa är på teater nu och de blev inget körande idag, det orkar jag inte. =(

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback