Snabba puckar

Hejsan, jag vet att jag varit dålig på att uppdatera vad som hänt dem senaste dagarna men det har varit mycket roligare att lägga ut videoklipp men nu ska jag skärpa mig, hihi kan försöka iallafall *smile*

Men detta inlägg får bli snabbt för jag ska ta vara på mitt sportlov ordentligt, om bara några minuter så ska jag iväg och åka skridskor, Yeah jag älskar det. Äntligen får jag åka. Är hemma själv nu men snart kommer ligan och hämtar upp mig, så åker vi ut till scaniarinken.
Imorgon blir de lek med Camilla förhoppningsvis och kanske bowla med Elin, Elle, Ronja och Camilla om hon vill följa med, måste prata med henne först fast nu läser du det här säkert innan ;)

nu ringer de måste springa ut .

Kommentarer
Anonym säger:

Vad roligt att du tycker det. Din blogg är också fin. :D

2009-02-25 | 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback