Shoes

Idag åkte jag ner med mina kära systrar på stan och gick runt och shoppade lite, var inte tänkt att jag skulle köpt något egentligen eftersom jag måste spara på mina pengar lite, men åh det kan jag inte.  Blev iallafall lite shopping för oss alla, Moa köpte lite pennor och sudd och sånt, Veronica köpte ett knäppgök spel som jag tiggde och ett par skor, sånna där läskiga med höga klackar haha. Det är hon de. Men dem var fina.
Jag köpte:
* 2 linnen från HM
* Foundation
* Sminkborttagning
* BjörnBorg skor <3

Vi gick och fikade och eftersom Veronica är den rika kvinnan så fick hon bjuda sina små systrar på en Bananasplitt mums mums. TACK :D älskar er systrar mi <3

När vi kom hem så var maten färdig, vi åt min älsklingsmat: Flygande Jacob åhh de är så gott. Sen har vi vart hemma och jag har pluggat med svenskan som vi har redovisning på imorgon om internet språk, skönt att de ska bli gjort, det har varit det tråkigaste skolarbetet jag någonsin gjort. Kanske beror på en sak. hm JA.

Jag vill ha helg lite till, snälla ge mig.

Klockan 9 är de Beck- skarpt läge. Det ska jag se.

Puss

Mina snyggingar

mindre snygg

 <3(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback