P.L

Igår så var jag och Moa själva hemma så vi bestämde oss att gå till pizzerian och äta mat, vi åt kebab sen tog vi bussen ner till stan, där mamma och Veronica var hos frissan, båda vart jätte fina<3 jag stannade kvar på stan ett tag sen tog jag bussen mot fornhöjden för att möta Camilla, vi åkte tillbaka ner på stan och gick till downtown, eftersom det nu har gått 3 veckor efter att jag piercade mig, Carola sa att det såg fint ut fast det var fortfarande lite rött så jag skulle komma ner nästa vecka.
    Efter det åkte vi ut till icamaxi och handlade lite smått och gott till kvällen. Hemma hade vi jätte trevligt, kollade på Let´s dance ( Karl Jan åkte ut, haha han var ju lite rolig ju), åt gott och pratade, allmänt mysigt helt enkelt. Tack så mycket Camilla för en jätte härlig kväll, jag ser fram emot tågluffningen ;) haha
Don't look back got a new direction
I loved you once
Needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo
Just like a tattoo I'll always have you
I'll always have you
I'll always have you


Pink Ladies to the end- unforgettable memories



<3

Kommentarer
Camilla säger:

haha jaa tågluffning nästa :)

Bästa memories PL :)<3

2009-02-28 | 22:06:24
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback