Piercing

Hej, igår skrev jag inget, kom inte hem förs vid 22.00 för jag Sofie och Lotta var på bio i sthlm och kollade på: I taket lyser stjärnorna, den var kanon bra fast sorglig som bara den. Alla 3 satt och bölade :´( blev så många minnen på en gång.
På tåget på väg hem skrattade vi och hade kul som vanligt. Jag hann med 21.01 bussen ut till enhörna, kollade på ARN och sov.

Idag var en kort dag i skolan, först Samhälle där vi håller på med en uppgift som ska in den 9 feb. fattar ingenting egentligen suck. Sen  hade vi bara Laila förhör som gick utmärkt. Sen var den skoldagen slut, klockan 11 om man ska vara noga. Ner på stan och kollade med Sara, träffade Kallio sen, vi gick och fikade på det nya caféet på stan. Åt semla, kostade bara 12 kr. Sen gick vi upp till Downtown och jag gjorde det... Så nu har jag piercing i läppen :D fyy vad nervös jag var innan men när jag väl satt där så gick det hur snabbt som helst, och jag kände bara ett stick sen var det klart. Lättnad. Carola är ju lätt bäst som alla andra säger. Haha. Nu känns det lite ovant när man ska äta och så annars funkar de skit bra. 
   
Måste också skriva att det var inbrott i mormors lägenhet inatt, så jävla sjukt. Mormor har ju bott hos oss i 4 veckor för att dem håller på med stambyte hemma hos henne så det finns ingen riktig toalett och dusch och sånt. Imorse ringde dem och sa att någon/några hade brutit sig in genom fönstret i hennes sovrum. Dem har tagit ALLA smycken från min gammelmormor som mormor fick i arv, våra minnen från kära alice snodde dem, jag är så jävla arg att det finns människor som är så sjuka i huvudet. Hon kommer få ersättning, men då handlar de ju självklart om pengar, och pengarna kan aldrig ersätta minnerna från Alice<3 saknar dig




Imorgon blir de skola, och let´s dance kväll ,

puss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback