Olá

Igår skrev jag ett jätte långt inlägg, och helt plötsligt så loggades jag ut från blogg.se Gah, mitt tålamod sjönk så jag stängde av datan och gick och la mig.  Men en sammanfattning av det jag skrev igår var att vi var hos min faster och firade hennes 46 årsdag, trevligt att träffa släkten. Jag blödde i piercingen 3-4 gånger. Skolan gick bra.

Nu till idag, skolan gick bra, det var inte alls många lektioner. Jag råkade försova mig lite imorse men kom bara en kvart senare så de gör inte så mycket men jag hatar det ändå. suck. Efter skolan åkte jag och massa tjejpinglor ner på stan, köpte lite hemlisar och Camilla köpte byxor och tröja från HM, jätte fina. AnnLotta köpte digestivkex. Kallio och Chippen mötte jag upp, sen traskade vi hemåt. Det är skönt att gå och det går snabbt när man pratar om något.
      Ikväll ska jag ut och köra, weio jag längtar ihjäl mig. Juste, igår så bokade vi resan till spanien, så vi åker den 12 juni och kommer hem den 23 juni. Det ska bli så himla skönt att komma bort ett tag.


Uffe? ska du inte komma och hälsa på snart? Jag har massor nya skämt och roliga historier på lager haha ;)



Kommentarer
U säger:

Jag kommer gärna o lyssnar

2009-02-11 | 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback