Mysdag + mello

Jag mår så dåligt när jag har missat att skriva en eller flera dagar, men nu skiter jag i det, vill bara säga att min fredag var lyckad. Sofie piercade sig i sthlm, septum blev de, hon vart skit snygg i det. Efter det blev de Let´s dance kväll hos Lotta, ovanligt? nej. Haha mkt skratt och trevlig kväll bara för att vi tre är så jävla bra.

Så nu till idag.
När jag kom hem igår kollade jag på en bra film som kom på tv så de blev att somna sent fast jag var så trött.  Imorse sov jag också väldigt länge, gick upp klockan 12. Vi åkte in till stan för att hämta Veronica och Bebis, vi handlade mat på ica maxi efter och sen åkte vi ut till enhörna. Satte igång en brasa på tomten och började grilla nästan på en gång,
Mamma ringde ut och berättade att bakrutan hade spruckit helt när dem stod och tankade bilen, läskigt. Dem hade hört en smäll och sen var hela bakrutan i glas splitter. Ibland förstår jag inte varför all otur ska hamna på samma människor? jag tror dock inte att någon har svaret på de. Kan ju inte finnas en bra anledning heller för den delen.
      Hur som helst så kom dem ut till oss för att lämna bilen så att ingen kan sno den inne i stan.  Mysigt att träffa Mamma och mormor så inget ont som inte har något gott med sig. Vid sju åkte alla hem. :(

Kollade nyss på Melodifestivalen, ja, jag vet inte vad jag ska säga om det egentligen. Det fanns många bra låtar, och några lite sämre. Dem som gick till finalen var Alcazar och Emilia, dem var både väldigt bra. Sen till andra chans så gick Scotts och Caroline af ugglas, usch för henne. Alltså jag fattar inte ärligt talat, det fanns mycket bättre låtar som var värda den chansen. Men men den kanske blir bättre om man hör den mer och mer bara man slipper titta på henne.
Programledaren Petra mede var enligt mig bara en  hjärtinfarkt framkallde höna som inte kan hålla igen en sekund.

Grattis Sofie på din 19 årsdag <3

Nu kommer lite bilder från idag iallafall :D

 

Kommentarer
Vevve säger:

Ja, det var jätte mysigt när vi grillade... och mello blev fiasko tyvärr :( sov gott..

2009-02-07 | 23:11:47
Sofie säger:

jag saknar dig redan bästis!

2009-02-08 | 09:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback