Kalas

Hejhopp, Idag fyller Sara 18 år och Nina 19 år, Grattis till er. Vi började klockan 9 idag, innan det sprang jag och Tina runt som galningar och letade efter ballonger och ljus, men inga hade de :( så Kallio var räddaren i nöden när hon tog fram och gav oss kondomer, de gick det också. eller hur Johanna och elinor?haha de var dem som fick äran att blåsa upp dem. Satte upp dem och serpentiner på Saras skåp. Sen sprang vi till Ica och köpte kladdkakor, sen överaskade vi Sara med Tårta och ljus och "ballongerna". Camilla och jag hade köpt en present till henne också som vi gav. :)
      Efter skolan så hade jag tid hos christina, hade inte mycket att prata om idag, det har varit bra den senaste veckan faktiskt. När jag var klar så väntade Ann-charlotte, Caroline, Tina och Sara vid skåpen, vi skulle ta bussen till stan men Maria som också var på bussen frågade om vi skulle åka till Norba, så varför inte? Det var ett tag sen. Vi alla gick till henne och kollade på hennes fina grav, sen gick jag till lilla syster också, tänker på er <3 
     Väl nere på stan så gick vi till det nya fiket och tog en fika, semla<3 Sen fortsatte vi på stan, köpte lite presenter till folk hehe. Sen åkte jag hem, snart är det ishockey med klassen. Jag förväntar mig att ni ALLA hejar på dem rejält nu.

Nu börjar det lukta mat här, mums, puss




Kommentarer
Nina säger:

sv:

tack ska du ha! :) jo jag har haft en mysig dag trots allt :)

2009-02-12 | 22:15:43
Bloggadress: http://ninaro.blogg.se/
Tina säger:

SSK vann! :D 3-2 wie:)

2009-02-13 | 07:52:18
Bloggadress: http://www.tingus5.se
Anonym säger:

det var en fin bild på dig!:)

2009-02-17 | 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback