Godmorgon

Nu sitter jag här nyvaken och dricker gott te och världens godaste oliver.
Jag förstår inte att jag kan sova så här länge? jag hatar det, känns som jag har sovit bort hela dagen redan, men okej de kanske var lite överdrivet. Men men idag åker jag hem till mor min och då blir de andra bullar, inget långsovande på helgerna där inte haha.
      Idag blir det plugg dag, gaaahshshahahahskajdködhajdgchadoöawirfo ja så känner jag inför de. Måste plugga på samhälle uppgiften som ska in imorgon, och jag har knappt börjat, för uppgiften är hur svår som helst och vi har bara fått några få dagar på oss. Angelica blir arg och stressad, och om jag känner henne rätt så lär hon sitta med den i sista minuterna och råplugga som en galen tjur.  suck.  Nej jag måste få henne att börja i tid idag.
Ja som ni märker har jag redan blivit schizofren.

 hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback