Fredags!

Fredagen vart lyckad, Tina fyllde år så vi firade henne i skolan med hjärt tårta och ballonger, hon blev glad. Satte upp lite bilder på henne i skolan precis så som vi gjorde med Sara i torsdags. Nu är dem både 18, härligt, eller är det de? samtidigt lite läskigt tycker jag fast ändå skönt att få bestämma över sig själv. 
     Efter skolan så åkte jag och Sara ner till stan och kollade efter alla hjärtans dag presenter. Träffade mamma och Moa på stan då också, hann inte vara där så länge, åkte med halv 4 tåget till gnesta, hade sällskap med Caroline. Båda skulle till samma håll så vi åkte samma buss sen också, hon hoppade av innan Björnlunda och jag fortsatte till Stjärnhov, där mina älskade vänner var, Sofie bor ju där så kanske inte så konstigt haha. Vi kollade på Let´s dance, spelade super mario, åt god mat, pratade SKIT, och så gosade jag med lilla Elina, åhhhhh jag dog, ge mig en bebis NU, hon är världens sötaste baby. Somnade vid 1 kanske? Lotta var på hugget, troligtvis övertrött. haha

Tack för allt, det var roligt att komma hem till dig och se ditt hem och träffa dina gulliga föräldrar och syster och Elina. Jag mår så bra när jag umgås med er<3 Jag längtar till sommaren.


 MUFFI


Kommentarer
Sofie säger:

du är världens bästa vän! nyköping och sommaren <3<3

2009-02-14 | 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback