Energikick

Så nu har man badat och fräschat upp sig till imorgon. Kom hem till mamma vid sju tiden, kollade självklart klart på ishockeyn mellan Sverige- Finland. Sverige vann över finnarna med 4-0 haha vilken utklassning GO SWEDEN. När jag kom hem så hade dem tänt alla ljus i mitt rum och gjort de jätte mysigt, det uppskattade jag väldigt mycket. Bara för att min familj är bäst.  Så nu känner jag harmoni efter all dagens stress med pluggande. Fortsätter imorgon för nu behöver jag vila, mådde illa förut också. 
   Imorgon är de som sagt skola igen, hoppas veckan blir bra. 


Tack pappa för en bra vecka, älskar dig <3

ska kolla på beck nu och sen sova, Sov gott alla läsare. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback